Služby
Mým cílem je pomáhat lidem okolo sebe, dosahovat cílů a vzbudit ve stagnujících firmách nový život.
Oblast řízení firmy
Řídíte nebo vedete?
Naleznout tu správnou hranici mezi řízením a vedením nemusí být vždy jednoduché. Avšak obě tyto schopnosti jsou pro úspěšný management velmi důležité. Nenechte se strhnout řízením, které skončí vaší denní rutinou s pocitem, že si vše musíte udělat sám. Dejte prostor lidem ve své firmě a obklopte se schopnými lidmi, kteří i vám pomohou vyrůst.
Úkolem šéfa není lidi kontrolovat, ale dát jim vizi, budoucnost a prostor. Díky tomu budete mít prostor se věnovat strategii a plánování budoucnosti namísto “hašení opakujících se denních požárů”. Vedení je schopnost, která se dá získat, dá se na ní pracovat a zdokonalovat ji.
Ukážu vám, že lze dát lidem prostor a samostatnost k jejich práci, kterou pak budou dělat s chutí a nadšením.
Jak je vaše společnost zorganizovaná?
- Máte pevně nastavenou organizační strukturu vaší společnosti?
- Má každý své jasné místo a prostor?
- Ví každý zaměstnanec co je konkrétním výsledkem jeho denní práce, za co je odpovědný a jaké má pravomoce?
- Plní všichni své úkoly včas a správně?
- Ví každý kdo je jeho přímý nadřízený?
- Jsou nastaveny a sepsány přesné pracovní a organizační postupy?
Znáte případnou hodnotu své společnosti?
Znáte důvod, proč zakoupit stejné zboží právě u vaší firmy? Čím jste odlišní, co navíc nabízíte zákazníkům než vaši konkurenti?
Řešením není vždy nejnižší cena. Každá společnost touží po loajálních zákaznicích, kteří se budou znovu a s radostí vracet k nákupu právě u vaší společnosti. Jak na přidanou hodnotu a přitom zaujmout zákazníka? Přidanou hodnotou může být zvýšení hodnoty produktu. Poskytnout zákazníkům něco, co je běžně placenou službou. Originalita a inovace by měly být stavebním kamenem přidané hodnoty vaší společnosti.
Pojďme společně najít vaši přidanou hodnotu, předat ji všem spolupracovníkům a vzbudit v nich pocit sounáležitosti a hrdosti na vaši firmu. Pojďme jim dát radost z práce.
Pomůžu vám tuto hodnotu sdělit vašim zákazníkům a ukázat jim proč mají nakupovat právě u vás.
Plánujete a víte co vás čeká?
Bez plánu se nedá růst. Správný plán vám ukáže silná i slabá místa vaší společnosti, ukáže náklady nutné pro prosperitu společnosti a ukáže vám je v souvislostech.
Vynakládáte správně a efektivně náklady v jednotlivých kapitolách? Vedou ke stanovenému cíli?
Byznys plán není jen statistika číslech ukazující historii, ale slouží zejména k tomu, abyste uměli predikovat budoucnost a věděli, kde jste mohli být lepší a na co se příště lépe zaměřit.
Díky plánu pochopíte nejen vy ale celá společnost, jak je důležitá jejich práce a jednotlivé procesy. Když změníte jedno číslo v byznys plánu, jak to ovlivní čísla jinde a co vaše změna způsobila a hlavně způsobí.
A nebojte se, byznys plán nemusí být složitý, naopak jej lze udělat jednoduše a rychle. Dá se velmi rychle začít a postupně s vaším porozuměním jej prohlubovat a stávat se tak ještě efektivnějším.